ראשי / ISFAR OUTLET / מדיניות שירות והובלה

מדיניות שירות והובלה

מדיניות שירות והובלה

  1. משלוחים
  • את המוצר שהזמנתם תוכלו לקבל באמצעות משלוח, בכפוף למגבלות הקיימות ביחס לישובים כמפורט בסעיפים 3 ו- 4 להלן. המשלוח מותנה בתשלום דמי משלוח בגין הובלה רגילה כמפורט עבור כל מוצר בדף המוצר שלו באתר. המידע מופיע בסמוך לתכונות המובילות של המוצר וכולל מחיר הובלה רגילה, מספר תשלומים וקישור למדיניות משלוחים.
  • עלות משלוח בגין הובלה רגילה תשולם במעמד החיוב בעת ביצוע העסקה באתר, בעמוד צ'ק אאוט (עמוד התשלום).
  • על אף האמור, ייתכן כי לא ייגבו דמי משלוח בגין עלות הובלה רגילה, הכל כמפורט בעמוד מוצר של המוצר שרכשתם באתר ישפאר מוצרי צריכה בע"מ.
  • במידה ובחרתם באפשרות זו, נציגנו ייצרו אתכם קשר טלפוני בהמשך לתיאום מועד המשלוח.
  • כל המחירים המופיעים באתר ובמסמך זה כוללים מע"מ.

 

  1. תוספות תשלום בגין הובלות חריגות:
  • מובהר כי במכירות בהם ישנה תוספת תשלום ישירות למוביל עבור ההובלה ו/או ההרכבה היא תשולם ישירות למוביל / מתקין על ידי הלקוח במעמד ההובלה. גביית התשלום ומתן החשבונית אינה באחריות ישפאר מוצרי צריכה בע"מ.
  • על הובלה של מוצר גדול (מוצרים כגון: מכונת כביסה, מקררים, מקפיאים, מייבשי כביסה, מסכי טלוויזה, מדיחים, תנורי בישול ואפייה, כיריים קולטי אדים) יחולו ההוראות שלהלן:
  • עד לקומה שלישית (לא כולל את הקומה השלישית) ללא מעלית, תבוצע ההובלה ללא עלות נוספת מעבר לדמי המשלוח במסגרת הובלה רגילה.
  • מעבר לשלוש קומות ללא מעלית (או ללא מעלית זמינה/מתאימה להעלאת המוצר), תדרש תוספת תשלום בסך של 30 ₪ לכל קומה נוספת, אשר תשולם ישירות למוביל במעמד האספקה.
  • בהובלת מקרר/ מקפיא – תשלום בסך 50 ₪ לכל קומה נוספת, במידה ויש לפרק את דלתות המקרר כדי להכניסו בפתח כלשהו, הדבר כרוך בתשלום נוסף ישירות למוביל בסך של 50 ₪ לכל דלת.
  • ההובלה, ועלות ההובלה בהתאם, אינה כוללת שירותים כגון הובלה מיוחדת באמצעות מנוף, וכדומה. הזמנת המנוף ותשלום עבור המנוף הינם באחריות הלקוח.
  • אין אפשרות להעלות את המוצרים במדרגות ספירלה.
  • אנו ממליצים למדוד היטב את כל הפתחים דרכם יעבור המוצר בדרכו למיקום הסופי שלו ולהשוות אותם למידות המוצר. יובהר, כי לא יהיה פירוק דלתות/משקופים של פתחים על ידי המוביל.
  • במידה ונדרש להניח את המוצר החדש על מוצר קיים (מייבש כביסה על מכונת כביסה) תידרש עלות נוספת.
  • ישפאר לא תישא באחריות ולא תספק מוצר שאינו נכנס למעלית, שאינו עובר בחדר המדרגות, ושאינו נכנס בפתח דלת הדירה או בפתחים אחרים בתוך הדירה, והובלה כאמור, ככל שניתן לבצעה באמצעות פירוק חלק מהמוצר ו/או באמצעות מנוף כפופה לתוספות תשלום שייקבעו באופן בלעדי על ידי המוביל במעמד ההובלה.
  • המוביל המספק את המוצר לבית הלקוח הינו הגורם הבלעדי הקובע האם ניתן לספק את המוצר בפועל והאם מדובר בהובלה חריגה.

 

  • זמינים להתייעצות בנושא האספקה, מידות וכל נושא נוסף.
    תוכלו ליצור עמנו קשר בטלפון: 09-9711700

 

  1. הובלה לישובים מרוחקים ו/או ישובים מעבר לקו הירוק
  • מועד האספקה הינו עד 21 ימי עסקים מותנה במועדי ההפצה של מסלולי ההפצה.
  • לא מבוצעת שליחות ומסירת המוצר תבוצע באיסוף עצמי על ידי הצרכן בלבד, ככל שקיימת לגביו אפשרות של איסוף עצמי כאמור בסעיף 5 שלהלן:
    אבני חפץ, ראס אל עמוד, ג'אבל מוכבר, שועפת, ראס חמיד.

 

  1. מועדי אספקה
  • זמן האספקה המקסימלי למוצרים הינו 7 ימי עסקים מרגע הינתן אישור עסקה מחברת האשראי ובתיאום מראש של חברת ההובלות מול הלקוח.
  • זמן האספקה הנקוב לעיל אינו מתייחס להובלות לישובים המפורטים בסעיף 2 לעיל וכן ליעדים מרוחקים כגון רמת הגולן, אילת, בקעת הירדן ויעדים דומים. ליעדים אלו זמן האספקה הינו עד 21 ימי עסקים.
  • מועד האספקה וכן המועד לביצוע איסוף עצמי מחושבים על פי ימי עסקים, דהיינו ימים א' – ה' ואינם כוללים ימי שישי, שבת, ערבי חג ימי חג וימי שבתון.
  • בתקופת ימי מכירות מיוחדים כגון חג פסח, ראש השנה, בחירות, שופינג IL, בלאק פריידי ומכירות סוף שנה יתכנו עיכובים באספקה.
  • האספקה ומועדי האספקה כפופים לנסיבות של כוח עליון כדוגמת שריפה, שיטפון, מלחמה, מצב חירום, וכו' ו/או עקב אירועים שאין לחברה שליטה עליהם כדוגמת שביתות, תקלות, חוסר במלאי יבואן/ספק וכיוצא בזה, ובמקרים כאמור, תיידע אתכם החברה במועד המוקדם האפשרי, בדבר האיחור ותאפשר לכם לבחור בין המתנה לקבלת המוצר ככל שרלבנטי, או קבלת מוצר חלופי, או ביטול העסקה והשבת כספו.
  • החברה לא תהא אחראית בגין עיכובים שאינם בשליטתה ו/או שמקורם בכם, לרבות אך לא רק עיכוב בגין קושי ליצור קשר עמכם בשעות העבודה המקובלות. עיכוב כאמור לא ייחשב כהפרת התחייבות של החברה לאספקת המוצר.
  • בעת אספקת המוצר ו/או באיסוף עצמי של מוצרים, רשאית החברה ו/או מי מטעמה לדרוש את נוכחותו של בעל כרטיס האשראי בעת מסירת המוצר, ו/או הצגת תעודה מזהה של בעל כרטיס האשראי כתנאי למסירת המוצר.
  • במידה ויתברר לחברה כי היא אינה יכולה, במסגרת אמצעיה ובהתאם לנהליה הרגילים, לספק את המוצרים לרוכש ולא ימצא פתרון המקובל על הצדדים תהיה החברה רשאית לבטל את העסקה בכל מועד עד אספקת המוצר לרוכש. בוטלה העסקה כאמור לעיל, תשיב החברה לרוכש את מלוא התמורה ששילם (אם שילם) ו/או תבטל את חיוב כרטיס האשראי שלו, והרוכש לא יהיה זכאי לכל פיצוי נוסף בגין ביטול העסקה.
  • הובלת מוצר קטן (מוצרים קטנים כגון: מכונות קפה, מיקסרים, קומקומים ומוצרים דומים נוספים)
    • שרות הובלה פועל בימים ראשון עד רביעי (ימי עסקים לא כולל חגים וערבי חג), זמן האספקה המשוער לבית לקוח הינו עד 7 ימי עסקים במידה והמוצר נמצא במלאי.
    • הזמנות אלו יסופקו בין השעות 16:00-22:00 בתאום ע"י חברת ההובלות.
    • הזמנות שיבוצעו בימי חמישי – שבת יסופקו עד ליום ג' העוקב.

זמן האספקה הנקוב לעיל אינו מתייחס להובלות מעבר לקו הירוק ויעדים מרוחקים כגון רמת הגולן, אילת, בקעת הירדן ויעדים דומים. ליעדים אלו זמן האספקה הינו עד 21 ימי עסקים.

 

 

  1. איסוף עצמי מסניפי הרשת

הנכם רשאים לבחור באפשרות של איסוף עצמי בעת ביצוע ההזמנה (במידה וקיימת אפשרות כזו לגבי המוצר שרכשתם) ללא חיוב בדמי משלוח.

אם בחרתם באפשרות לאיסוף עצמי, בתהליך הרכישה תיפתח בפניכם תיבת הסניפים האפשרית לאיסוף, מתוכה תוכלו לבחור סניף אליו תגיעו. לאחר קבלת אישור ההזמנה במייל, תוכלו להגיע לסניף הנבחר כדי לאסוף את המוצר.
לא ניתן יהיה לשנות את אופן האספקה לאחר השלמת הרכישה.

המוצר ישמר עבורכם בסניף עד 7 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה.
בבואכם לסניף, זכרו להביא אתכם תעודה מזהה, את כרטיס האשראי שבו שילמתם עבור ההזמנה ואת מספר ההזמנה.

בסניף עליכם לגשת לאחת מעמדות התשלום כדי להזדהות ולמסור את פרטי ההזמנה. לאחר מכן יש לעבור אל דלפק המחסנאי כדי לקבל את המוצר שהזמנתם.

האחריות לביצוע ההובלה באיסוף עצמי היא עליכם, ולא תהיה לחברה כל אחריות לנזקים שייגרמו למוצרים בעת האיסוף וההובלה כאמור.

 

 

מדיניות החזרות וביטולים

  • כל הרוכש מוצר באתר רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 ("חוק הגנת הצרכן")
  • להלן בקצרה כללי הביטול (כללי הביטול המלאים נמצאים בחוק הגנת הצרכן והם המחייבים):

ברכישה של מוצר – מיום עשיית העסקה ועד ארבעה עשר ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך המכיל  את הפרטים האמורים בסעיף קטן 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן, לפי המאוחר מביניהם.

  • ביטול של עסקה ייעשה באמצעות פנייה בכתב לישפאר מוצרי צריכה בע"מ בלבד ו/או באמצעות שליחת הודעה לשירות הלקוחות.
  • תוצאות הביטול עקב פגם או אי התאמה:

במקרה של ביטול עקב פגם במוצר או אי התאמה בין המוצר או השירות לבין הפרטים אשר נמסרו לך בנוגע למוצר או השירות או עקב אי-אספקת הנכס או השירות במועד שנקבע לכך או הפרה אחרת של תנאי החוזה ("אי התאמה) תחזיר ישפאר, בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם,  תבטל את החיוב בשל העסקה תמסור לך עותק מהודעת ביטול החיוב כאמור ולא תגבה דמי ביטול כלשהם.

אם קיבלתם את המוצר, יש להעמידו לרשות הספק אשר פרטיו יימסרו לכם על ידי ישפאר ("הספק") במקום שבו נמסר הנכס.

 

  • תוצאות הביטול שלא עקב פגם או אי התאמה:

מפעילת האתר רשאית לגבות דמי ביטול במקרה של ביטול שלא עקב פגם או אי התאמה בשיעור של 5% ממחיר המוצר אותו רכשת או 100 ₪  לפי הנמוך מביניהם .

היה והמוצר הגיע לביתכם וברצונכם להשתמש בשירותי ההחזרה של  ישפאר תשלמו דמי החזרה בנוסף לדמי הביטול.

בנוסף,במקרה שהותקן בביתך על ידי ישפאר או לצורך מתן שירות לפי העסקה, תהיה ישפאר ראשית לגבות ממך תשלום בשל הוצאות ההתקנה, בסכום שלא יעלה על 100 שקלים חדשים.

  • דעו: החזרת מוצרים לאחר שמצבם שונה לרעה בזמן שהיו ברשותכם, לרבות במקרה של החזרת מוצר שנפגם ו/או ניזוק ו/או התקלקל ו/או ספג פגיעה כלשהי ו/או שאריזתו הושחתה ו/או שבוצעה בו הרכבה בבית הלקוח המשנה מצבו לרעה, זכותה של ישפאר לתבוע את נזקיה בשל כך.
    על מנת להימנע מנזק למוצר, אנו ממליצים כי המוצר יוחזר באריזתו המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא.

 

  • לא ניתן לבטל עסקה שלא עקב פגם במוצר או אי התאמה בגין הטובין והשירותים הקבועים בסעיף 14ג (ד) לחוק הגנת הצרכן, כדלקמן:

 

  1. טובין פסידים;
  2. מידע כהגדרתו בחוק המחשבים, תשנ"ה-1995;
  3. טובין שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן בעקבות העסקה;
  4. טובין הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול, שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.