ראשי / ISFAR OUTLET / מדיניות שירות והובלה

תנאים ואחריות

לרשימת תחנות השירות נא לחצו כאן  

 

אחריות מוצרי ישפאר:

 

אחריות מוצרי SONY:

טלוויזיות: 3 שנות אחריות

צילום (מצלמות סטילס, מצלמות וידאו ועדשות): 3 שנות אחריות

רמקולים: שנה אחריות

אוזניות: שנה אחריות

מקרני קול: שנה אחריות

מערכות קולנוע: שנה אחריות

רסיברים: שנה אחריות

מערכות מיני:  שנה אחריות

DVD: שנה אחריות

פטיפונים: שנה אחריות

מקרני קולנוע: שנה אחריות

רדיו דיסק: שנה אחריות

 

אחריות מוצרי LENCO

טלוויזיות: * שלוש שנות אחריות: שנה + שנתיים על החלקים בעלות ביקור טכנאי

מקררים: * שלוש שנות אחריות: שנה + שנתיים בתוספת תשלום 99 ש"ח לשירות

מקפיאים: * שלוש שנות אחריות: שנה + שנתיים בתוספת תשלום 99 ש"ח לשירות

מכונות כביסה: * שלוש שנות אחריות: שנה + שנתיים בתוספת תשלום 199 ש"ח לשירות

מייבשי כביסה: * שלוש שנות אחריות: שנה + שנתיים בתוספת תשלום 199 ש"ח לשירות

כיריים: שנה אחריות

תנורי אפייה: שנה אחריות

 

אחריות מוצרי ELICA

כיריים: שנה אחריות

קולטי אדים: שנה אחריות

 

אחריות מוצרי WESTPOINT

מקררים: שנה אחריות

מקפיאים:שנה אחריות

 

אחריות מוצרי דרגון

כסאות גיימינג: שנה אחריות

מקלדות:שנה אחריות

עכברים: שנה אחריות

אביזרי גיימינג: שנה אחריות

SMART TECH:  שנה אחריות

 

אחריות מוצרי פלייסטיישן

שנה אחריות

 

יצירת קשר

בכל שאלה ו/או הבהרה ו/או תגובה אנא שלח דואר אלקטרוני לכתובת sherut@isfar.co.il לחלופין, הנך מוזמן ליצור קשר בשירות הלקוחות של ישפאר בטל' 09-9711700.

בכל תכתובת לחברה יש לכלול את פרטיך המלאים לרבות, כתובת ואי מייל ליצירת קשר.

ישפאר מוצרי צריכה בע"מ  תשתדל להגיב לכל בקשה סבירה בזמן סביר.